Ελληνικές διαφημίσεις που έχουν μείνει αξέχαστες.

-Έλληνας Κροίσος με εννιά γράμματα; Ομορφάντρας; Δεν ταιριάζει.

-Έλληνας Κροίσος με εννιά γράμματα; Μήπως Αντωνίου; Ούτε!

-Γυναίκα…

-Τι είναι;

-Έλληνας Κροίσος με εννιά γράμματα, ποιος να ‘ναι;

-Αναστόπουλος έβαλες;

-… δεν ταιριάζει…

-Κύριο, κύριο…

-Όριστε

-Ήρθε το κύριο Σάββας. Το επισκέπτη με το ελικόπτερο και το φραπέ…

-Τι ήρθε πάλι να κάνει εδώ; Βαρέθηκε να λιώνει στο εξοχικό; Τέλος πάντων, πες του να περάσει.

-Βρε άντρα μου ήρθε ο επισκέπτης σου είπε το κορίτσι. Σταμάτα επιτέλους με τα σταυρόλεξα. Όλο σταυρόλεξα και εκπομπές για ζώα και κατασκευές βλέπεις…

-Τι ξέρεις εσύ; Χθες είδα για τον ιπποπόταμο. Θηλαστικό τσι ζούγκλας. Αμφίβιο που φθάνει τα 5 μέτρα και τσου 3 τόνους. Ζει τσις ζούγκλες του Ζαίρ, του Νίγηρα και τσι Ναμίμπιας.

-Άσε με καημένε. Put the stavrolexo down tora…

-Κουζουλάθηκες μωρέ; Τι ψιψιψίνια και κοκοψοψαρα μου λες…

Ο διάλογος είναι φανταστικός. Όπως και στις διαφημίσεις από τις οποίες, ίσως καταλάβατε, ότι προέρχονται. Διαφημίσεις που έγιναν τρομερό hit και ειπώθηκαν από τα χείλη όλου του κόσμου πετυχαίνοντας τον στόχο τους. Να κάνουν δηλαδή αίσθηση.

Πάμε λοιπόν:

1) Η κορυφαία των κορυφαίων. Ρόμπα, σαγιονάρα, μούρη πρωταγωνιστή, μουσική, σενάριο, τα πάντα όλα, απλά τέλεια.
2) Η νικήτρια της εφετινής σεζόν. Όσο καταπληκτικός είναι ο “ομορφάντρας”, εξίσου καλός  είναι και ο πρώτος λουκανικάς με το στεγνό “αλλοιώνει τη γεύση ρε φίλε”. Η ατάκα όμως που “μιλάει” στην καρδιά του Έλληνα είναι το “ομορφαίνει, δεν παχαίνει”. Εκατομμύρια Ελλήνων θα θέλαμε να είναι πραγματικότητα.
3) Ο Αντωνίου δεν βλέπεται αλλά η διαφήμιση είναι για να την βλέπεις ασταματάτητα. Απόλαυση ο πρόεδρος. Καλύτερος από ότι στην επόμενη διαφήμιση του συγκεκριμένου κύκλου, αλλά η ατάκα “αγαπούλα την κουκούλα” έκανε μεγαλύτερο γκελ
4) Η διαφήμιση που “εξαργύρωσε” την τεράστια επιτυχία της Εθνικής ποδοσφαίρου του 2004 και δημιούργησε ανάλογη ευφορία…
5) Επιτέλους ο Έλληνας έφυγε από την Πορτογαλία και επιτέλους η συνέχεια της διαφήμισης.
6) Η αποβολή του προπονητή που πάντα ζητά συγγνώμη και υπόσχεται ότι θα παραμείνει “αρνάκι” στον πάγκο του.
7) Το σενάριο της προηγούμενης δεν ήταν αποτέλεσμα της φαντασίας και της δημιουργικότητας των διαφημιστών. Πηγή έμπνευσης της η καθημερινότητα των γηπέδων. Η απόδειξη από τον Νίκο Αναστόπουλο
8) Μιας και ο λόγος για Αναστόπουλο, είναι ευκαιρία και απαραίτητο να μπούμε στη… μηχανή του χρόνου. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι.
9) Η ρεβάνς των ανδρών από τις γυναίκες. Απόλαυση για κάθε άνδρα που σέβεται τον εαυτό του… 🙂
10) Το αντιπροσωπευτικό είδος του Έλληνα οπαδού, σε ρόλο ταξιτζή. Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος μπορεί να πει πως θα έβαζε Βύντρα μπροστά, Γκέκα Σαλπιγγίδη πίσω. Ε, έχουν ακουστεί και χειρότερα από τους προπονητές της
κερκίδας…
Όμως υπάρχουν και υπέροχες διαφημίσεις που δεν έχουν σχέση με τα αθλητικά, στις οποίες συχνά πρωταγωνιστούν γιαγιάδες και παππούδες, που προσπαθούν να είναι “μοδάτοι” κάνουν social networking και άλλα σύγχρονα, πάντα με το δικό τους αγαπημένο τρόπο.
Μυθικό το επόμενο βίντεο: “Πουτ δεν κοτ  ντάουν” και “πουλ οβερ δε γαϊδάρ”. Δύο σε ένα.
Λατρεμένη με τους αδελφούς μανάβηδες να μαλώνουν για τα like. Καλύτερη όμως η πελάτισσα.
Χωρίς λόγια, αλλά με επιτυχία μεγάλη.
Δεν μου άρεσε, αλλά έκανε γκελ.
Επιτυχημένη, λόγω ρυθμού, προσώπων. Σήμα, σήμα καμπάνα.
Συνδυασμός προηγούμενων συστατικών επιτυχίας. Ηλικιωμένοι, τεχνολογία και προφορά. Τίνους είσι συ; Τσι χολ είναι!
Γλύφτης-σπασικλάκιας.
Η γιαγιά σε νέες περιπέτειες. Μπάι φαρ πιο καλή…
Αν όμως κάνεις θέμα για τις ελληνικές διαφημίσεις που έγραψαν ιστορία δεν επιτρέπεται να μην γυρίσεις το χρόνο πίσω για να προσθέσεις την “σκληρότερη ελληνική διάφημιση”. Επανάσταση για την εποχή εκείνη. Άκου εκεί “πάρτε του μια πίπα”!
Μια ξένη αθλητική. Χωρίς λόγια και πανέξυπνη.
ΥΓ1: Εκτός από τα σχόλια σας, μπορείτε να προσθέσετε και όποια διαφήμιση είχε χαβαλέ αλλά μου διέφυγε.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο